tirsdag den 26. juli 2011

Skøn dag

Vi har haft en rigtig dejlig og varm dag.

Jeg fik sønnen lokket med ned og fiske med net....ih hvor var det sjovt.

Jeg fangede en stor reje....stor som en grønlandsk pil-selv reje! Naturvejlederen var faktisk imponeret!

Jeg blev så forskrækket, da jeg kiggede ned i nettet, og rejen hoppede, at jeg gav et tøse-skrig fra mig...pinligt.

En hornfiske-unge blev det også til....og en bunke tanglopper.

Nu har vi selv købt et net....det skal prøves igen imorgen.

Genialt at man kan beskære et billede...vupti skar lige min kæmpe bagdel af..hihi

Vi afsluttede fiskeriet med en kæmpe is.


Og den blev nydt med hele hovedet.

En ny nat truer....jeg håber, at alt den friske luft har gjort mig så træt, at jeg hurtigt går omkuld.

Lene

2 kommentarer:

sonja sagde ...

Hvor er det dejligt at hører i hygger jer, Rigtige mange knus her fra :-)

Dorthe sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Og det gode vejr er jo kommet.
Knus Dorthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...