tirsdag den 26. juli 2011

Prinsesse Lene

Så er første nat overstået, og jeg indrømmer gerne, at jeg har sovet elendigt!

Jeg har hunde frosset, og har ligget som prinsessen på ærten, -ganske forfærdeligt.

Min vægt og en luftmadras er ikke foreneligt.

Men jeg snupper en nat til, for jeg nyder at være her.


Sønnen synes, det er skønt at have en stor sovekabin for sig selv, og der er god plads til både bamser, Nintendo og Anders And blade.

Og han har fundet legekammerater og er på legepladsen og hygge sig.


Jeg hækler mig en karklude i pangfarver.

Senere idag har vi planer om at gå ned til bådbroen, hvor en naturvejleder kommer, og fortæller om de små dyr i vandet, som vi selv skal fange med net.

Lyder spændende, men måske sønnen er af en anden mening, - nu må vi se.

Lene

6 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Der er nu ikke noget som vådt telt,soveposer og en dejlig flad luftmadras om morgenen. Spørg lige familien der altid kommer afsted på Gudenå i årets mest våde uge (uanset årstal og uge)Men ferie det er det, for man bliver ikke forstyrret på nogen måde. Fortsat god uge

Heidi sagde ...

En prinsesse SKAL altid lide lidt for de nydelser hun bagefter skal have!
Nyd ferien i fulde drag - det lyder rigtig hyggeligt:-)

sonja sagde ...

Åååe hvor lyder det hyggeligt. og en tur til vandet og fange fisk. Sønnen vil nyde det. Kan huske da jeg var afsted med fætter og kusine ( i campingvogn)Vor var det dejligt . Skønt . Men en luftmadras, den ville jeg heller ikke kunne godt på. Men nyd det , arbejdet vendter lige om hjørnet, så der er længe til næste ferie.Dejlig farve den klarklud har, ville pynte i mit køkken. gg. Knus fra mig :-)

Anonym sagde ...

Har I hørt om vandrehjem? Hoteller? Campingvogne? *GGG*
Rigtig god fornøjelse *GG*

Hilsen Jannie

Anonym sagde ...

Det beviser bare at du ER en rigtig prinsesse... endda en rigtig skøn en af slagsen :o)
KNUS
Ulla

Connys Cottage sagde ...

lovely planket


great colors.

hugs Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...