torsdag den 20. januar 2011

Hæklet net til løg og hvidløg

I weekenden hæklede jeg disse to net, et til løg og et til hvidløg.


Jeg har fundet opskriften til det store net her.

Til det lille net hæklede jeg bunden lidt mindre, og nøjedes med 3 lm i hver "rude"

Foreløbig er det løg og hvidløg, som ligger i nettene, men det kan godt være, at jeg finder noget andet at bruge dem til senere.

Måske synes jeg med tiden, at det bliver upraktisk at skulle åbne nettene, hver gang jeg skal bruge et løg, - fremfor at stikke hånden ned i den kasse de hidtil bare har ligget i!

Men pt synes jeg, at det her ser sødt ud!

Lene

6 kommentarer:

ullab sagde ...

Det ser helt vildt sødt ud... Og så lige med din brødkurv som frugtkurv ved siden af :-)...

Lene sagde ...

Mange tak :-)

Marlene sagde ...

Det ser rigtig sødt ud.

Synes også det er en rigtig sød ide.

God aften

Marlene

Oline Art sagde ...

Dem tror jeg da også jeg skal prøve krafter med. Det er da en super god ide:-)

zlamushka sagde ...

Hej Lene,

De er saa soede :-) Tak for inspiration. Jeg skal leve en af dem snart :-)

Lene sagde ...

Jeg må selv igang med nogle nye...de her to har jeg siden givet væk :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...