onsdag den 27. juli 2011

Prinsessen

I nat tog jeg strømper, gamacher, natkjole og en bolero-cardigan ud over....nej ikke specielt sexet, men varmt!

Hørte lydbog, og faldt i søvn til det.

Men sov skønt skønt i nat.

Vågnede dog og kogte, fordi solen bagte ned på teltet.

Vi har haft besøg af noget familie, og har netop været en tur på Enø og spise frokost.

Sikke nogle kæmpe portioner, puha jeg er mæt!

Plankebøf med kartoffelmos.

Manden min spiller kongespil, og sønnen minigolf.....jeg hækler i solen.

Lene

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har tit været på Enø - så jeg gætter på at I har spist frokost på Vivaldi - total skøn mad de laver :o)
KNUS og fortsat go' campingtur

sonja sagde ...

Det lyder som om i forsat hygger jeg , dejligt at høre . Knus fra mig . Mon du skal have lide så meget tøj på i seng i dag, det har jo været dejligt vejr gg:-)

Anonym sagde ...

ja det lyder da som det perfekte prinsesse nattøj *GG*


-jannie

flet ogsjov sagde ...

Skønt i får noget af det dejlige vejr med på turen. Fortsat god ferie :)(med eller uden prisesse outfit)

Lene sagde ...

Ha ha jeg kan godt se at det ikke lige frem er prinsesse tøj.
Jeg prøver med lidt færre stykker tøj i aften.
Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...