mandag den 10. januar 2011

Hæklet ugle - opskrift på vej

Hele ugen har jeg søgt efter en hækleopskrift på en sød ugle. Der findes mange ugler der ude i blogland og google, men ingen af dem var lige den jeg søgte...selvom jeg ikke vidste hvad jeg søgte efter.

Men det lykkedes! Jeg fandt en virkelig sød en, men opskriften er på engelsk!!

Så søndagen gik med, at jeg forsøgte at oversætte den, mens min veninde sad hjemme hos sig selv og hæklede derud. Efter noget skriv frem og tilbage, tilrettelser og mere hækleri er det ved at lykkes.

Når vi bliver færdige, skal jeg nok lægge på billeder og opskrift ud til dig

Du kan finde den her

Lene

3 kommentarer:

Marlene sagde ...

Jeg glæder mig til opskriften og billede.

Kunne også tænke mig at hækle nogle ugler.

God dag
Marlene

Lene sagde ...

Glæd dig, den her er super sød :-)

Lene

Helle : sagde ...

Glæder mig til at se din ugle, jeg kender en som er helt vild med ugler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...