søndag den 9. januar 2011

Lenes kalender

Jeg har modtaget en HK kalender. En fin en med plastiklamineret omslag.



For det første synes jeg, at det er spild af penge, at de sender ud!
Jeg ved ikke om alle HK'ere får en, men alle HK'ere på mit job får en tilsendt. Og mere end halvdelen bruger dem ikke.

For det andet er det spild af ressourcer. Tænk hvor meget plastik mm, der bliver benyttet til dem. Der er sikkert også noget med CO2 i det!

Normalt har jeg en større kalender, fordi jeg har så mange løse papirer i dem. Men i år har jeg besluttet at give HK kalenderen et forsøg.

Men ærlig talt så gider jeg ikke se på HK logoet i et helt år!

Så min veninde indbandt den i noget fin tapet, jeg har fået.


Det blev klippet i en størrelse, så vi kunne pakke omslaget ind i tapeten.


På indersiden gav jeg den selv en stribe tape, - så kan jeg altid taget det af igen, og sætte noget andet tapet omkring, når kalenderen bliver slidt.

Det færdige resultat igår aftes.....

Men så havde min søn fået en dymo maskine, da jeg kom hjem.

Og sådan en er jo altid sjov at lege med, så jeg lavede mig en fin strimmel med ordene Lenes kalender på.

Lene

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor er den blevet flot. du skulle prøve at vise hk hvor flot en kalender kan blive, så var der måske flerer der havde lyst til at bruge den , og det er vel meningen med at få den , at den skal bruges. mig

Lene sagde ...

Jeg tror faktisk ikke at HK bliver så glad for at jeg skjuler deres logo.
Lene

KirstenK sagde ...

Tak for kommentar på min blog.
Sikke fin din "reklamekalender" fra HK er blevet..Jeg får en tilsvarende fra min fagforening FOA, men faktisk bruger jeg den ikke den er alt for lille...

Jenny sagde ...

Hvor er jeg glad for, at jeg så linket til din blog på "FletogSjovs" blog, her er meget inspirerende!

Hvor genialt! Det gør jeg også med min tilsvarende kalender fra Århus Lærerforening!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...