lørdag den 26. maj 2012

OMG!!!!!

Jeg troede aldrig, at jeg skulle nå her til!!!

På nær nogle få ting er alt pakket ned i kasser.

Jeg nåede igennem min to-do liste over, hvilke steder jeg skulle have sorteret og smidt ud fra. Der er røget meget ud, meget til genbrug og meget til børnehjem og familier i Rumænien.

Jeg har ikke tal på, hvor mange kasser vi nu har stående.

Vi har lejet en lastbil, og i morgen kl. 9 kommer der 6 af min mands kammerater. De plejer at kunne tage fat. De arbejder alle hårdt til dagligt, ikke kontor muskler.

Jeg tror slet ikke, at alle de her kasser og møbler kan være der nede.

Pyha, jeg er spændt.

Min mand synes, det var bedst med sandwich til frokost. Så min formiddag kommer til at gå med at smøre dem. Æggesalaten har jeg lige lavet. Rejesalaten laver jeg i morgen tidlig. Alt det andet pålæg er der styr på.
Jeg håber, det bliver en succes.

Jeg skal nok huske at tage billeder i morgen.

Lene



6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Held og lykke imorgen,kan godt føles en anelse kaos-agtigt når man skal flytte,håber for jer det bliver godt :)

Helle Jescika sagde ...

puha det serchelt vildt ud..... jeg ville også fortrække at smørre sandwich..... Rigtig god dag til jer.

Håndarbejde skal der til sagde ...

Uhhhh kan godt forstå hvis du har kriller i maven.. Det er altid underligt når man har pakket alle sine ting ned...... Og bare kan vente på at de bliver pakket ud igen, et nyt sted.

Pøj pøj..

Ps.. den der æggesalat.. Deler du en opskrift, når du har tid ?

Hyggehygge
Marianne

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Puha godt det ikke er mig....eller nå ja jeg skal jo også snart til det. Puha det er ikke altid så fedt at flytte...jeg havde også tage æggesalttjansen frem for det at bære de tunge kasser. endnu engang pøj pøj med det hele :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Tænker på jer - det må være hårdt at flytte i denne varme - men mon ikke I snart kan blive færdig med 6 granvoksne mandfolk - så I også kan nå at komme udenfor og nyde det dejlige vejr - de bliver nok rigtig forkælet med ægge- og rejesalat :-)
God pinse

Pia sagde ...

Håber flytningen er gået godt... på trods af varmen ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...