tirsdag den 22. maj 2012

Forlængelse

Jubii....i dag er jeg blevet tilbudt endnu et barselsvikariat i Gladsaxe kommune.

Pyha, det giver lidt ro i maven.

Så sidst i september flytter jeg til en anden gruppe....gruppen som laver løn til plejepersonalet. Faktisk er det tilbage til MIN gruppe....jeg har nemlig været i den gruppe i 13 år!

Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Det går langsomt fremad med min stemme ....meget langsomt. Lige som pakningen....vi flytter jo på lørdag. Foreløbig har jeg pakket 34 kasser...

Jeg glæder mig til at få det overstået.

Lene

6 kommentarer:

Anne sagde ...

TILLYKKE - hvor er det godt for dig. Det er jeg glad for at læse og held og lykke med flytningen.

GitteBlinkilde sagde ...

Pøj - pøj med det hele lene :-)

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Århh mand hvor er det dejligt at læse...håber det hele falder i hak med alle de nye forandringer. Pøj pøj med alles og god flytning. Puhaa vi skal også snart selv til det..happy onsdag :-)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Dejligt, når det flasker sig !

Pøj pøj med flytningen.

Hyggehygge
Marianne

Randi B. Jensen sagde ...

Tillykke med vikariatet - det er så dejligt at høre, at der sker noget positivt hos dig.
Håber snart du har den fulde stemme tilbage.
Jeg siger bare "godt det ikke er mig, der skal flytte" - vi flyttede herud i 1985 og da sagde jeg, her bliver vi boende, for jeg gider ikke pakke sammen engang mere - ja, dovenskaben længe leve :-)
god fornøjelse med jeres flytning, det har nu også sin charme og skal indrette sig i et nyt hjem :-)

Tina Dalbøge sagde ...

Tillykke med det hele - der sker da noget... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...