torsdag den 16. februar 2012

En blomster frækkert

Jeg har igen hentet inspiration hos superhurtige og kreative Maria.

Jeg måtte da bare hækle en ensfarvet blomsterpude, hæklet af det bløde babygarn



 Dens opgave er at binde den blå sofa sammen med de beige sofaer.

En blå pude her og den blå sofa overfor


I midten har jeg syet to knapper oveni hinanden



Mens bagsiden er noget stof jeg havde købt til gardiner, som bare ikke passede til køkkengardiner alligevel.

Men til bagsiden af puden er det perfekt.

Knappen på bagsiden er en min far har lavet til nogle puder, som jeg havde på mit teenager værelse...hmm det er en gammel knap efterhånden! Men her er den sjov til.


Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Åh altså hvor jeg dog ELSKER de puder... Og hvor er den blå blevet fin med stoffet bagpå :o)
KNUS
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...