torsdag den 8. september 2011

Foreløbige lapper - Give away

Her kan I se de firkanter, jeg havde modtaget onsdag aften.

Jeg kan afsløre, at jeg har prøvet at lægge dem op på bordet blandet mellem hinanden, og ...ja, jeg blev helt rørt...det bliver så flot!!!

Men det må I vente med at se.



 



 




 












Flet og Sjov
 Er de ikke fantastiske??

Farverne er lidt anderledes i virkeligheden, men mit digital kamera var fladt, min mobil kamera drillede, og min HTC flyer (som jeg brugte) har ikke blitz!!!

Lene

12 kommentarer:

Henriette sagde ...

Den bliver bare så flot!!

Unknown sagde ...

hvor er de bare skønne, det bliver et helt vidunderligt tæppe:)

Marianne sagde ...

tror da vist jeg må ha' hæklenålen frem og i gang ...
super flotte lapper
knus♥

GitteBlinkilde sagde ...

Glæder mig til at se det færdige resultat, det bliver et fantastisk tæppe ;)

Zanne sagde ...

Hellige Maria og Josef!!!
Hvor bliver det fantastisk ♥
Er det kun mig der synes jeg, selv gennem skærmen, kan 'se', mærke og fornemme, den nydelse der er lagt i udførelsen af disse lækre lapper?
NØJ, hvor jeg glæder mig til at få det hjem i sofaen, hvor det skal ligge og strutte af og ose ud med al den lapkjærlighed, i hele stuen min! ☻ ☻ ☻

vidunderlige univers sagde ...

Det bliver så flot det tæppe at der godt kunne laves en gentagelse..:0) KH Iben

Farmor sagde ...

super flot Lene dine blomster ligger og venter

sonja sagde ...

det bliver det flotteste tæppe der findes. Og tænk på alle de hænder der har lavet det. Nej hvor jeg glæder mig til at se det færdig. Knus til alle fra mig :-)

Helle Jescika sagde ...

jeg glæder mig til at se det færdigt. Måske jeg skal overveje at lave flere

flet ogsjov sagde ...

Åh sikke en glæde det tæppe vil give gennem den lange mørke vinter, jeg svømmer hen i bare det bliver mit drømmen !

Dorthe sagde ...

Hvor er de bare flotte og så, så forskellige. Glæder mig til at se det færdigt.

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hvor bli'r det altså spændende at se det færdige resultat. Det lader til du har modtaget rigtig mange lapper?!?

Synes stadigvæk det er en helt fantastisk idé!

*SMIL* fra Lisbet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...