onsdag den 20. juli 2011

Sådan Lene!

spændende billed jeg kunne finde på,
men havde et billed af min gulvskrubbe været bedre hi hi

Igår aftes var jeg alene hjemme. Manden min havde støvsuget, inden han gik.

Da jeg havde plantet bagdelen i stolen, indså jeg, at der nu var mulighed for at vaske gulv uden store og små fødder gik hen over det våde gulv.

Jeg overvejede det.....nej, jeg gider ikke.....jeg har det ikke så godt idag.....jo fandeme nu gør jeg det!

Så kun efter et par sekunders overvejelser gik jeg igang!

Ih, det var skønt at få det overstået....uden at trække det i langdrag!

Lene

2 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Det er en af de bedste fornemmelser. Af få gjort noget som man ved trænger og man bare ikke føler for. Det der øjeblik bagefter.....

sonja sagde ...

Det er sådan en dejlig fornemmelse når man endelig får taget sig sammen . God dag fra mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...