tirsdag den 19. juli 2011

Drenge-streger!!!!

Min yngste søn har de sidste par dage givet mig en del grå hår.

Normalt laver han ikke narrestreger. Han ved godt hvornår en idé ikke.skal føres ud i livet...når det føles forkert i maven. Det har jeg talt med ham om mange gange.

I de her dage har han leget med en dreng, som normalt heller ikke laver narrestreger.

Men de to sammen er ...... narrestreger!

Torsdag gik de i Super Best....noget min søn ikke må! Der har han foreløbig intet at gøre!

Fredag var de væk i flere timer, og de vil ikke ud med, hvor de har været. Jeg gætter på, at de har været ved vores genbrugspladser i området!

Lørdag....og det er altså det værste....den anden drengs kat kom med en død due! Drengene stak en pind i due, snuppede en urtekniv hos kammeraten og skar duen op, for at se den indeni!!! Bagefter havde de svinger med pinden, så duen røg af og fik den sidste flyvetur.

Søndag var de igen på genbrugspladsen, hvor de fandt en stor kasse med papir i små små stykker. De legede snevejr med papiret på hele p-pladsen og på en bil! Fædrene måtte over med koste, sammen med drengene, og rydde op!

Så igår havde han stuearrest!! Historierne om hvad de har lavet, har jeg lidt af gangen fået lirket ud af ham.

Og idag må han kun være på vores legeplads, hvor vi kan se ham!

Sådan nogle rødder!!!

Lene

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihh hvor er han skøn... Jeg elsker børn der laver narestreger.... når det ikke er mine børn altså :o))

sonja sagde ...

En rigtig dejlig dreng, der ikke er bange for noget, men men alligevel. Jeg tror godt jeg ved hvem han har det efter, gg God dag giv ham et knus fra hans mormor. :-) :-)

Unknown sagde ...

Ja det lyder som en rigtig dreng.. Og sådan noget kommer oftes i perioder.. så skal der lige af prøves en masse ting

Helle K. sagde ...

Helt fint - sådan skal drenge være :)
Duen var jo allerede død, så er det vel naturligt lige af skulle se, hvad den indeholder.
Alle voksne mænd jeg kender, siger at de har skudt efter levende fugle i naturen...
Så ro på - børn skal ikke være overvågende konstant.

Gitte Jensen sagde ...

Sikke nogle drengestreger ;) Jeg kan ikke få din blog på min blogliste. Hver gang jeg prøver får jeg en blog som hedder Siljes blog, istedet for din. Øv altså :(

flet ogsjov sagde ...

Drengestreger hm ja, men godt der er konsekvenser så legene ikke udvikler sig til mere. Det er jo meget normalt tingene skal undersøges og især det trin med døde dyr. Og det mormor skriver.... æbler falder sjældent langt fra stammen ;)
Apropos den der lækre opskrift på kringle, jeg er modtagelig for leder stadig efter den helt rigtige...

Anonym sagde ...

han er frisk og sund!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...