torsdag den 16. juni 2011

Sikke en dag

Igår var en underlig dag...dum kunne jeg have lyst til at skrive, men nej...bare underlig!

Alle mine forestillinger om, hvor nemt det lige ville være at skifte en dørgreb (i min verden kaldes det et håndtag, men ikke i fagsproget!), det holdt bare ikke. Men det var fordi jeg havde fået det forkert dørgreb udleveret!

Så i stedet for bare lige at skifte det, måtte ældste sønnen tage dørgrebet af en nyere dør, - så vi kunne se, hvordan det var samlet. Og så gik det op for os, at der skulle et større hul i døren til det udleveret dørgreb.

Så vi måtte istedet for sætte det gamle ødelagte i igen.

Og starte forfra i morgen!


Så har jeg købt nogle søde metal-plader med blomster, jeg vil have hængt op.

Smutter ned til isenkræmmeren for at købe beton søm, blot for at opdage at det var fuldstændig umulige at slå ind i vores vægge! Hmm måske er det ikke beton...

Den ene fløj ud mellem mine fingre og ramte sønnen på skulderen. Så gik han i dækning på sit værelse. Nok meget fornuftigt!

Et andet søm forsvandet ude på badeværelset...væk var det!

Hmm måske står den store plade meget godt der!

Yngste sønnen kom hjem fra skolen og spørger, om det er imorgen han skal til Simons fødselsdag....fuck det har jeg glemt, - skynder mig at ringe til Simons mor og undskylde, at jeg har glemt at tilmelde ham. Alt okay, så sønnen skal til fødselsdag imorgen efter skole.

Og gisp, der er sommerfest i SFO'en på fredag...jeg skal huske at arrangere noget mad til grillen og tilbehør.

Jamen sådan var hele dagen!

Men idag starter en ny dag, som jeg har fuldstændig styr på....håber jeg...

Jeg skal huske at hente sønnen hos Simon og ikke i SFO'en kl 16:00, check



Lene

4 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Kender det, og andre dage lykkes alt :) Hvor har du fundet det øverste bedårende skilt ?

Helle sagde ...

de dag har jeg mange af .. gid det snart var sommerferie :)

Lene sagde ...

Skiltet har jeg sammen med 5-6 andre købt i en Super Best for nogle måneder siden.

Lene

Pia sagde ...

Et fint skilt:-)
Jeg kan lige se det for mig, brugt som dørskilt med teksten "Velkommen"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...