fredag den 17. juni 2011

Sidste skoleuge

Hader du ikke bare den sidste skoleuge, inden børnene går på sommerferie?

Ja i år starter det allerede idag....

Jamen jubii nu er det snart sommerferie, men først skal vi lige have overstået:

Fredag: Fest i SFO'en (Husk tilbehør og kød)
Onsdag: kl. 17.30-19.15 Fest i O.A (Husk mad til tilbehør til fælles buffet og eget kød til grillen)
              kl. 19.30-21.30 Dimission for 10. klasserne
Natten mellem onsdag og torsdag: Sikkert ligge urolig vågen/sove, indtil ældste sønnen kommer hjem fra fest.

Hvorfor skal det hele være så sammenpresset?

Det er lige som omkring juletid.

Den gang jeg havde børn i børnehave, skole og sfo...julearrangementer alle steder, Luciaoptog og æbleskiver, og den gang lå det hele også indenfor et par dage.

Godt, at jeg til næste skoleår kun har et barn i folkeskole!

En på HF og en på pædagogstudiet....de klarer det hele selv, og Luciaoptog er overstået!

Lene

5 kommentarer:

sonja sagde ...

Jeg kan godt huske at sådan var det . Så derfor nyder jeg at alt det er overstået, så det kun mig der skal til en masse. Men som pensionist har man sørme meget at lave gg. god dag til alle . I dag vil jeg tage en tur i Tivoli med veninden og i morgen vil jeg tage på skovtur i går var jeg osse på skovtur med en masse dejlige damer. Så holder jeg en fridag på søndag . Tror jeg :-)

Mette sagde ...

Jeg synes nu det er meget hyggeligt med forældrearrangementerne. Så har man bedre tid til at hyggesludre med de andre forældre... Når legekammeraterne bliver henter, er der sjældent tid til at sludre ret længe med de andre forældre.

Lillen

Oline Art sagde ...

Det lyder som om i får noget at se til:-) Godt mine børn ikke er så gamle endnu - Men hvad før vi får set os om er det os der render til det ene og det andet i tid eo gutide. Det er vel en del af det at være forældre.-)

Lene sagde ...

Det hører helt sikkert med til at være forældre, og det er super hyggeligt. Det der irriterer mig, er at alle institutionerne synes, de skal holde fest omkring samme tid.
Hvorfor ikke flytte sommerfesten til fx en fastelavnsfest med forældre? Det kunne være sjovt :-)
Lene

Mette sagde ...

Jamen, Søster Lystig, så skal du da bare melde dig til forældreråd og forældrebestyrelser, så kan du være med til at bestemme, hvornår arrangementerne skal være og hvordan de skal være :-)
Lillen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...