lørdag den 21. maj 2011

Hjemmelavet hæklet øreringe


Nej det er faktisk snyd...jeg har ikke lavet de her øreringe. Jeg så dem i en butik på min Strøgtur med en tidligere kollega.


Men jeg tænker, hvor svært kan det være??

Købe nogle af de runde øreringe, trække nogle perler på garnet, sno garnet omkring øreringen og hækle nogle fastmasker, hvor perlerne hækles med.

Jamen det kan da ikke være så svært...jeg må prøve det en dag.

De må på min to-do liste....

Jeg så også denne lille toilettaske...jeg har ikke forstand på at lave en taske med det "lukke-tøj". Men den var faktisk rigtig rigtig sød. Kan den være svær at lave?


Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det må du prøve , den kan ikke være svær for dig , som laver så meget . Den er sød . god dag og knus til alle fra mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...