mandag den 11. april 2011

Lyst-løgner

Yngste sønnen på nu 7 år, var i søndags i Parken for første gang og se fodbold. Han ville faktisk ikke med, fordi det var noget nyt, og måske var det jo farligt...selvom farmand var med!

Da han kom hjem, spurgte jeg, om det var en god kamp? "Det ved jeg ikke, - jeg sad med lukket øjne!" svarede han!

"Det var da dumt", sagde jeg, "når nu I havde betalt for en billet til dig! Fik I så nogle penge tilbage?"

"Ja vi gik ned og fik 20 kr tilbage, - mere ville de ikke give os, og billetten havde endda kostet 50 kr.!" sagde han uden at blinke eller grine.

Jamen, hvad er det dog for en lille lyst-løgner, jeg har avlet!

Til sidst måtte han dog overgive sig til at grine højt af sin egen historie, sammen med mig og storesøster.

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den var sød :-) God dag fra mig

ullab sagde ...

Det kunne være min søn der sagde sådan :O))

Helle : sagde ...

Den var bare god - fnis !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...