onsdag den 9. marts 2011

Meget underligt

Søndag har der været over 400 visninger på min blog!

Normalt har jeg omkring 50-70 besøg om dagen!

Så hvad har jeg dog skrevet, som har fået så mange til at komme omkring min blog i søndags?

Jeg kan se, at de fleste kommer fra google. Hvad kan jeg have skrevet, som er kommet frem, når de har googlet? Hvad har de googlet? Det gad jeg godt at vide.

Jeg kan ikke se, at det er et specielt indlæg, der har trukket dem til. Men det kan jo også bare være en fejl i tælleapparatet...

Jeg smiler dog lidt over, at det mest læste indlæg gennem de måneder, jeg har skrevet, har overskriften: Gummi og Anders And

Men alle er velkomne her! Jeg håber ikke, I bliver skuffet.

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Skuffet nej, kun skuffet hvis du ikke har tid til at skrive en dag. Skal ind og se hvad du har funde på til os i dag. hilsen fra mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...