torsdag den 10. marts 2011

Hvor ringer du fra?

Mit arbejde går ud på at hjælpe landets kommuner med forskellige ting.

Og hvis kunderne bare præsentere sig ved navn, spørger jeg som regel, hvor de ringer fra, og de fortæller mig kommunens navn....en fuldstændig dagligdags ting!

I går havde jeg en kunde igennem, som også blot præsenteret sig ved navn, og jeg spørger som normalt: "Hvor ringer du fra?", og hun svarede: "Hjemmefra".

Jeg kom til at gentage det, for jeg blev så forbavset over svaret, og derved kunne mine kolleger jo høre svaret.

Folk brød simpelthen sammen i latterkramper, og det var godt nok svært at svare kunden uden at komme til at grine, mens jeg havde hende i røret.

Men så snart jeg havde sagt farvel, brød jeg også sammen af grin.

Jeg må omformulere mit spørgsmål fremover til: "Hvilken kommune ringer du fra?"

Men der findes altså stadig sjov i en stresset hverdag. Du skal bare holde øje og øre åbne.

Lene

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Den var bare sød ! har selv siddet og svarret telefoner og sikke noget man må høre engang imellem.

Anonym sagde ...

Sådan kunne jeg osse godt havde svaret . God dag til jer alle sammen der ude i regnvejert fra mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...