onsdag den 5. januar 2011

Nutella pavlova

Hvad er nu det, tænker du måske?

Jamen, det er mig, som er i køkkenet, og som sædvanlig ikke bare kan nøjes med at følge en opskrift, eller har lidt for travlt!

Søndag aften læste jeg om MissMuffin og hendes lækre chokoladepavlova, og straks fik jeg lyst til dessert.

Det hjælper også lidt på en kedelig omgang restemad, at man ved, der er pavlova til dessert.

Jeg er den heldige heldige indehaver af en knaldrød Kitchen Aid, så jeg smed først æggehvider og derefter sukker og eddike ned i skålen, - fuldstændig som der stod i opskriften.

Men så kunne jeg ikke finde cacao-pulveret i skabet, men fik straks øje på nutella'en!

Jeg smed 2 spsk fulde nutella i "dejen", og rørte lidt rundt.



Det blev godt!



I mangel af frisk frugt kogte jeg nogle jordbær fra fryseren med lidt vand og sukker, og fandt en dåse ferskner frem.

Det blev godt!

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

nej hvor ser der dejligt ud, det kunne jeg tænke mig til aften , for vi skal bare have restemad. mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...