tirsdag den 4. januar 2011

Heldige mig

Da jeg kom hjem efter en hel dag på job, træt og med blærebetændelse, kunne jeg sætte mig i stolen og hækle videre på brødkurven. Og føle mig enormt heldig...heldig over at have en sød familie.

Der var ryddet op, og ældste sønnen havde støvsuget i stuerne.

Manden lavede mad, den yngste søn var ude og lege, og den ældste samlede vasketøj sammen på sit værelse!

Når han samler tøj sammen og rydder op, støvsuger han altid gulvet på værelset. Det er nemlig det eneste tidspunkt, hvor man kan se, at han har et gulv.

Forleden dag blev jeg i tvivl om han havde et gulv, men blev eing med mig selv om, at der måtte være et gulv et sted, ellers ville hans rod jo falde ned i stuen!

Nu kan han jo se sit gulv igen, og han har selv sat en maskine vasktøj over! Og den bortkommende hoveddørs nøgle blev fundet!

Her er hans vasketøjs "høst"


Heldige Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ud fra den kurv vasketøj, må man gå ud fra at han har meget tøj. ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...