onsdag den 13. april 2011

Tak, hvor er I søde

Tusind tak for jeres opmuntrende ord til mig igår.

Der er da en bog jeg skal have læst, og min hjerne kører i højeste gear med tanker om, hvad det egentlig er jeg gerne vil lave!

I har helt sikkert hjulpet mig, - af hjertet TAK.

Det her er nok det spark jeg ikke har kunne give mig selv, så ja, - det skal nok gå!

Idag skal jeg lige have hentet mig private ting fra min arbejdspc, som jeg tog med hjem igår. Og skrive et par ansøgninger, - jeg har fundet et job, som jeg vil prøve at søge! Og så vil jeg måske bruge tid på at lave franske negle på mig selv, - det får jeg sjældent tid til, men nu har jeg jo masser af tid.

Torsdag er vi, som er blevet fyret, inviteret ind til noget samtale om, hvordan vi kommer videre hos et firma som min....hmm snart tidligere arbejdsplads har hyret til at hjælpe os.

Fredag tager jeg på job og overdrager sager, og derefter er jeg fritstillet og færdig med det firma!

Det betyder, at jeg kan finde mig et andet job og få løn fra 2 steder indtil den 1. oktober.

Nåh, men jeg skal nok opdatere jer, når jeg har noget nyt.

De næste dages indlæg har jeg planlagt, og de handler om alt andet end min jobsituation, bla noget påske sødt, klamt og hårdt arbejde.

Hov, nu har jeg jo tid til at få lavet den lovede Give away færdig! Min datter spurgte til den i weekenden, men den driller mig! Men nu har jeg tiden til den

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

God dag fra mig til dig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...