onsdag den 13. april 2011

Opringning fra chefen

Jeg synes lige, at jeg vil fortælle, at min chef lige har ringet.

Hun ville høre, hvordan jeg har det.

Det er da meget sødt af hende.

Jeg ved, at det ikke er hende, som har peget på os, som er blevet fyret. Hun har bare fået besked på, hvem hun skulle opsige.

Hun var meget påvirket igår, og sad med store tårer i øjne, da vi efter opsigelsen fik en snak med hende.

Jeg ved godt, at det er det, hun også får sin løn for, men jeg synes faktisk, det er lidt synd for hende!

Idag kan jeg godt mærke, at jeg har let til tårer. Jeg har bla grædt over, at jeg ikke kunne få krak.dk til at virke :-) Der skal ikke så meget til.

Nu kommer min mand snart hjem, og vi skal have rejemadder og se en film sammen, inden drengene kommer hjem fra skole.

Lene

4 kommentarer:

Marlene sagde ...

Det er sødt af din chef. Men også noget af en kamel at sluge for Jer som er fyret.

Prøvede selv at blive fyret efter 8 år samme sted, uha det var ikke sjovt.

Kram Marlene

Anonym sagde ...

Det var meget sødt af din chef .og det er jo ikke hendes skyld. Kan godt forstå du har let til tårer i dag , men husk du blev ikke fyret fordi du ikke var dygtig nok , men fordi et dumt firma skal spare . God aften fra mig :-)

Berit sagde ...

Rejemadder og en god film sammen med din mand. Det lyder hyggeligt og kan forhåbentligt få dit humør til at stige et par grader.

De bedste ønsker fra mig!

Helle : sagde ...

God ting med en rejemad og film hygge - så kan verden bare komme an bagefter ;-)

Håber at i fik hygget inden børnene kom hjem.

Knus
Helle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...