onsdag den 29. august 2012

Jeg forstår en "pin" nu


Tusind tak for jeres hjælp til at forstå Pinterest.
Ja, jeg var nok bange for, at jeg gjorde noget forkert. Det er jeg ikke mere.
Wauw, der ligger meget derude.
"I love it"
Jeg får ikke skrevet noget særlig blog for tiden. Jeg har voldsomme problemer med at blogge fra min tablet.
Jeg synes det gik bedre, da jeg fik installeret Blogger, men den siger nu, at jeg ikke er autoriseret til at uploade billede. Jamen så kan det jo være lige meget!
Ingen gider jo kun læse om nogle pulsvarmere jeg har hæklet, elle spejlet som nu er færdigt.
Men "bliv på kanalen", jeg vender straks tilbage...jeg skal bare lige finde en løsning.
Lene

6 kommentarer:

Lydert sagde ...

Jeg venter gerne, god fornøjelse med at finde løsningen

Ellen Kathrine sagde ...

Ja - jeg må pinne 3-5 stk pr dag, simpelthen pga tiden....held og lykke m padden..

Marianne sagde ...

Ville også gerne lære det pineri :) ....
Venter gerne på løsning
Knus

GitteBlinkilde sagde ...

Det er dejligt at du har fundet løsningen .) Jeg fatter stadig ikke noget af det, men kigger gerne på Pinterest.
Knus Gitte

Anonym sagde ...

Du må lære mig hvad det der pinneri er for noget - jeg får jo rigeligt tid til det i de næste 6 uger..
Knus
Ulla

Anonym sagde ...

Du må lære mig hvad det der pinneri er for noget - jeg får jo rigeligt tid til det i de næste 6 uger..
Knus
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...