torsdag den 14. juni 2012

Løst og fast

Min veninde er træt af at se ud af mit køkkenvindue, og har bedt mig skrive et nyt indlæg. Men der sker ikke så meget kreativt i mit liv pt.

Selvom vi stadig mangler at pakke en del kasser ud, da vi mangler hylder og skabe, er vi faldet godt til i lejligheden. Og jeg er blevet meget glad for at bo her.

Igår læste jeg i øvrigt i vores lokal avis, at området hvor vi boede får en mobil politistation. Den flyttes hen hvor der opstår behov, og så blev området sammenlignet med bla Vollsmose!

I denne uge er min mor på ferie, så min far er til aflastning på et plejehjem. Et eller andet "geni" i socialforvaltningen har fået den ide, at i Hørsholm kommune skal deres aflastningsplads være på et plejehjem for senile!!!

Så der sidder min ikke-senile far sammen med de stakkels senile. Han kan jo ikke føre en ordentlig samtale med dem..og han er ked af det. Så i morgen kl 15.30 henter jeg ham. Min mor kommer hjem sent, så min far og jeg skal hygge med stjerneskud og koldt hvidvin. Og så skal han i sin egen seng og ligger og zapper, som han har lyst til.

Igår blev jeg nødt til at tage en barn syg dag. Yngste sønnen indrømmede endelig at have "lidt ondt i halsen"....ja tak, han har halsbetændelse, viste det sig.

Desværre viste det sig også, at han har astma. Så det skal vi til at lære at leve med. Han tager det fint, men han er jo kun 8 år, så jeg ved ikke helt om han forstår det. Vi må tage det som det kommer.

Men kreativ når jeg ikke at være. Pt læser jeg dog Det forsvundne tegn....en lang bog....

Lene

1 kommentar:

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hmmm underlig noget at bare sætte ham sådan et sted.......... !

Min søn har også astma, har haft det siden han var helt lille og har fået maske med spray... Men da han blev større , kunne han selv finde ud af at tage det..

Nu er han 12... og føler ikke han har brug for sprayen ret tit.....Så vi tager den nu kun ved behov.....

God bedring med din søn.

Hyggehygge
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...