tirsdag den 31. januar 2012

Nu med skrivebord og brækket tå

Altså jeg har ikke brækket tåen endnu...i denne omgang!

Men jubii, der stod et bord til mig igår....men automatisk hæve sænke funktion.....som er gået i stykker :-)

Bordet står i laveste position, hvilket betyder, at mine knæ rører undersiden af bordpladen. Så der sidder jeg og venter på en håndværker, som kan lave det, mens jeg laver mit arbejde.

Men det største problem bliver, at det er en ny bordplade på et gammelt stel, og derfor passer bordpladen ikke til bordbenene. Benene er 10 cm bredere end pladen.

Og hvis der findes noget jeg kan knalde mine tæer ind i, så gør jeg det! Bordben, paneler,i døre, dørkarme, vægge....

Andre gange nøjes jeg med at flække mine negle, så det bløder...det kan ske på en lav reol, en rullestol, en dør jeg får lukket hurtigere end jeg får flyttet tæerne.

Jeg har vitterligt ikke tal på de gange, jeg har forstuvet en tå. Jeg har engang brækket en tå, måske to gange...kan huske en meget smertelig og sort lilletå som barn, hvor jeg havde banket tåen ind i en væg, fordi jeg skulle skynde mig i skole.

Jeg har dog aldrig været på skadestuen pga tæerne....det går jo over igen af sig selv.

Jeg tror ikke, at min hjerne har fattet, at jeg lever på en str. 42!

Igår sparkede jeg...ikke 1, heller ikke 2, men hele 4 gange til det bordben!

Heldigvis havde jeg støvler på med en tyk sål.

Men til sommer går det galt!

Lene

PS: Jeg forsøgte at tage et billed af min ene tå, som var brækket for 18 år siden, og som stadig kan gøre ondt, fordi den nu er stiv...men I bliver skånet. Det er altså for klamt med et nærbilled af en skæv tå.

2 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Uha da som du godt nok er uheldig med dine tæer - men det er da for dårligt, at din arbejdsplads ikke sørger for et ordentlig skrivebord til dig fra dag 1 - du må da sidde helt forkert, når knæene rører bordpladen!
håber for dig, at du at du meget hurtig får et bedrer bord at sidde ved.

Anonym sagde ...

Bordet kan nu kører op og ned :-)

Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...