torsdag den 5. januar 2012

Afskylia med færdig pude

Kan du huske Afskylia?

Manden og ældste sønnen synes stadig, at stolen er grim, men nu har jeg endelig fået lavede mine færdige puder fra i sommers. Men jeg synes kun, at jeg har vist et enkel pudebetræk her. Nåh pyt, nu kan I også se det andet.

Jeg fik en slags "åbenbaring" i julen, og syede simpelthen de to pudebetræk sammen, så jeg endte med én pude. Men to forskellige farvesammensætninger.

Og den klæder da Afskylia rigtig godt, ikk?





Lene

5 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Man skulle da tro, du havde valgt farverne i puden til netop denne stol - det ser rigtig godt ud :-)

Jeg forsøgte mig med et halsrør til Laura i aftes, men men der var altså for lidt garn :-(

Helle : sagde ...

Fine farver du har valgt, og de passer jo til stolen ;-)

sonja sagde ...

Hvor er den blevet flot, du kan bare det der . :-)

Maria sagde ...

Hvor fint !! Jeg vil osse have en pude til min stol... *suk*

Og skulle Afskylia blive smidt ud hjemmefra en dag, må hun da helt vildt gerne bo her... Fed stol :)

Kh. Maria :)

Lydert sagde ...

Den passer da helt perfekt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...