fredag den 16. december 2011

I terapi pga Shane Brox

Godmorgen

I denne sluttede kreds rejser jeg mig gerne op og sige: "Mit navn er Lene og jeg er Shane Brox FAN. Jeg kan simpelthen ikke få nok af den mand og hans idéer!"

Kender I ham?



Han har en børneudsendelse, og jeg er ikke bleg for at sidde helt alene og se ham svinge med sin limpistol! Han kan virkelig noget med den limpistol!

Og nu er det gået op for mig, at han sammen med Red Barnet har lavet en julepakkekalender! Tak til min søster for den information.

Børnene, som er så heldige at have den kalender, har modtaget en kasse med 24 poser. Og hver dag åbner de en ny pose, og kan via nettet se Shane vise dem, hvordan dagens kreative indslag skal laves.

Så vidt jeg kan se, er de ved at bygge et tja..... nisse? værksted.

Det sjove ved Shane er, at han samtidig fortæller en historie...og den er sjov både for voksne og børn.

Jeg elsker at se Shane!

Klik her og kom til Shanes julepakkekalender

Prøv lige at se hvor genialt det er! Hvis du klikker i kalenderen, åbnes et nyt billede med kalenderen med mulighed for at åbne lågerne.

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Så er det her jeg bekender kulør og lister ind og åbner skabet der indeholder vores SHANE-KASSE !!! :D

Fyldt med "ragelse", der kan blive til fantastiske ting.... vores sidste projekt var en rumraket ;)

Lene sagde ...

Ih hvor er I heldige!

Lene

Oline Art sagde ...

Jeg er også hooked - Sidder troligt foran skærmen med børnene alle hverdage i December og følger med inden jeg skal igang med aftensmaden, og pga dit link "kom jeg til" at sidde foran computeren og se samtlige afsnit af julekalenderen - Så tak til dig søde Lene for at "stjæle" lidt af min tid:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...