mandag den 5. september 2011

Kæreste-aften på Sylten

Lørdag aften skulle manden min og jeg have været på besøg hos en af hans ældste kammerater. Min datter skulle passe den yngste søn.

Kammeraten aflyste desværre, så vi ville jo bare blive hjemme.

Det skuffede datteren og sønnen, for de havde glædet sig til at hygge sig sammen. Og de bad manden og mig køre ud og spise et eller andet sted.

Det var da et tilbud, vi ikke kunne sige nej til....en kæreste-aften.

Men hvor skulle vi køre hen? Hvad havde vi lyst til?

Jeg overlod det til manden, og det var meget klogt gjort!

Vi kørte til Amager, - forbi Dragør. Jeg troede ikke der lå noget efter Dragør, og da slet ikke et spisested. Men helt derude ligger Café Sylten.

Og hold nu op, hvor var det hyggeligt! Og lækker mad!

Ude på vandet sejlede der en kæmpe luksusliner forbi, over os var der drager fra kitesurferne. Mens vi spiste gik solen ned bag min mands højre skulder og rigtig mange gæs fløj henover caféen.....det var så hyggeligt!

En aften jeg kan leve længe på.

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...