fredag den 26. august 2011

Ingenting

Igår blev en dag, som startede fyldt med gode intentioner om alt det jeg skulle lave!

Og så blev dagen slet ikke, som inde i mit hoved!

Did not-liste

Rydde op
Sylte agurker
Lave agurkesalat
Købe filt til Barbamama og Barbablå
Slappe af
Handle
Lave mad (købte pizzaer!)

Istedet for fik jeg dog skaffet en særdeles billig cykel til yngste sønnen og fik talt med mekanikeren om min elskede bil, som er begyndt at "sejle rundt"....lød dyrt, - godt jeg sparede penge på den cykel!!

Og jeg fik en aftale med min svigermor, om at hun skal lære mig at hækle efter diagram....det glæder jeg mig til.

Nåh men idag kan jeg jo starte på listen, og lade den være dagens to do-liste!...hvis jeg gider, for hækletøjet trækker i mig......

Lene

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Dette indlæg var ellers klart, men lå bare som en kladde.....jeg beklager forsinkelse :-) jeg er i fuld gang med at syltet agurker....de kommer på imorgen!
Lene

s sagde ...

Sådan nogledage hvor jeg ikke får lavet det jeg måske havde tænkt, har jeg mange af. Men når jeg så har lavet det som jeg synes er sjover, er dagen da ikke helt spilt. Det gælder om at have en god dag , synes jeg. Så god dag til alle der ude fra mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...