søndag den 24. juli 2011

Kvaj!!!

Igår prøvede jeg igen, og jeg tror jeg har fanget det nu.....

Det kan bevæge sig, og ser vel egentlig okay ud?

Men noget af det her skal pilles op igen igen igen.


Hvordan kan jeg være så dum?? Jeg har vendt 2 af blomsterne med "vrangen" op af!

Men det passer fint med mig resten af lørdagen....jeg var helt fra den.

Til frokost spurgte jeg den yngste, om han virkelig ville have sin "laks på fisk"....det skulle selvfølgelig have været "laks på rugbrød".

Og da vi opdagede, at vi ikke kan se hvor lang tid, der er tilbage af vasken i min nye vaskemaskine: "Det er the pay we price for at købe en billig maskine".

Gosh, min mand elsker at håne mig, når jeg er sprog-spassere.

Jeg gik tidligt i seng.

Vrøvlehovedet Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...