mandag den 25. juli 2011

I did it!!!

Min stædighed sejrede!



Jeg tror, at jeg fik hæklet pop tab'ene rigtigt sammen.

Nej , jeg gjorde ikke!

Jeg kan faktisk godt selv se, at der er fejl....og det er vel fremskridt, når man selv kan se fejlene?

Men nu bliver det ikke bedre....jeg gider ikke mere.

Nu bliver det lagt væk....måske kan jeg få min mor til at sy en taske, hvor de skal syes på forsiden af tasken.

Men nu kan jeg sige, at jeg har prøvet det. Og jeg kan nu gå tilbage til at hækle fx karklude....

Lene

7 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

Hvor er det flot. Dejligt når noget lykkedes. Til tider er det godt med en portion stædighed.:)

sonja sagde ...

Det ser flot ud . men skulle det ikke værer en taske der er ens på begge sider, synes du. gg. så vil den blive rigtig rigtig flot og du vil være så stolt. Ikk? God dag til alle :-)

flet ogsjov sagde ...

Fortsæt fortsæt ! Jeg tror det har noget med de tre at gøre ikke ;)Den er altså flot, har fået skæld ud over mit farvevalg, men man tager jo chancer. Du er da færdig, det ligger et vist pres på mig nu..... Men mangler lige lidt pop-tabs. Og jeg vil altså gerne have to sider

Dorthe sagde ...

Hvor er det flot, jeg kan ikke se fejlen. Må lige sige din blog er fantastiske. Dejligt med en blog der viser en hel almindelig kvinde og hendes hverdag. Bliv endelig ved i den stil. <3
Knus Dorthe

Anonym sagde ...

Lene - din mor har ret... Du skal lave en side til. Det vil blive en super flot og lækker taske :o)
KNUS
Ulla

Lene sagde ...

Jeg forestiller mig, at det skal være en taske med en klap ned foran, hvor der på klappen er pop tab'ene.

Dorthe: Velkommen til, og tusind tak for roserne.

Lene

Jumici sagde ...

Det ser altså flot ud :) Og svært ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...