tirsdag den 28. juni 2011

Brudepiger

Igår aftes havde min veninde inviteret mig i biografen, - til forpremiere på filmen "Brudepiger"

En historie om brudepiger som ikke kan enes, en historie om hovedpersonens store problemer med kærligheden....

Nok ikke en handling som belønnes med en Oscar.

Men hold nu k... den var sjov!!!



De ting, der sker i den film, er så sjove og pinlige, at jeg fik ondt i maven af grin.

Tårerne trillede ned af kinderne på os flere gange.

Og nu hvor jeg skriver og ser de sekvenser for mig igen, så begynder jeg at grine.

Jeg vil ikke afsløre noget. I skal selv opleve det.

Da filmen var færdig, rejste folk sig og gik stadig grinende ud af biografen!

Det har jeg aldrig oplevet før.

Så mangler du et godt grin, så tag en veninde under armen og gå ind og se den!

Det er rigtig mange år siden, at en film har fået mig til at grine så meget.

Lene

3 kommentarer:

sonja sagde ...

Dejligt at høre i havde en god aften. Vi har alle sammen så godt af at få grinet en gang imellem. Hilsen fra mig

Heidi sagde ...

Lyder som en film jeg MÅ se - det er altid så skønt med et godt grin - og rigtig sundt!
Ha` en go` da`- nu har du jo nok travlt, Lene - nu hvor du "lige skal nå de sidste ting" inden det går løs.........

Helle : sagde ...

Dejligt at se en film som man bare kan grine af. Somme tider skal man altså også bare underholdes og ikke tænke så meget over tingene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...