søndag den 6. marts 2011

Svigermors fødselsdag

Igår var vi til fødselsdag hos svigermor, - det var en rigtig dejlig eftermiddag med god mad og meget hygge.

Min svigermor havde hæklet de absolut sødeste servietringe til hver af os. Jeg indrømmer, at jeg "scorede" 6 af dem, inden vi gik hjem.

Er de ikke bare flotte?

Nu vil jeg lige overveje, om de sammen med nogle andre farver blomster og hæklet blade kan blive til en blomsterkrans. Men nu skal jeg først blive færdig med nogle af mine andre projekter!


Til dessert havde min svigermor bagt lagkagebunde, og lagt sammen med abrikosmarmelade og flødeskum blandet med knuset rutebiler (jeg tror godt, du ved hvad jeg mener med rutebiler)

Flot pyntet med lys og en blomst.

Ja, det smagte lige så godt, som det ser ud til!

Min svigermor havde fundet noget garn frem, som hun ikke har brug for, så det fik heldige Højben her.


Nu bliver jeg nødt til at gemme det væk, for jeg skal altså være færdige med min igangværende projekter først!

Rigtig dejlig kold forårs-dag til dig og dine.

Lene


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Heldige dig . Hvor er den flot . Og den lagkage , den ser bare god ud. God dag til jer alle sammen fra mig

Helle : sagde ...

Ja hvor er du da heldig med sådan en sød svigermor. Det ser sørme også ud til at hun kan lave lagkage mums den ser skøn ud !

Inge sagde ...

Søde Lene hvor er du bare go``

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...