onsdag den 2. februar 2011

Igangværende projekter

Jeg har overvejet at lave en liste over igangværende hobby-projekter, som jeg er igang med.

Jeg elsker jo lister!

Men når jeg sådan tænker over det, så bliver jeg lidt forpustet ved tanken, om hvad jeg har gang i. Det er egentlig ikke antallet af projekter, der skræmmer mig, men tiden der skal bruges for at få projekterne færdige!

Jeg har også overvejet at lave en liste over hobby-projekter, som jeg kunne tænke mig at gå igang med eller lære at lave.

Jeg elsker jo lister!

Måske jeg i en stille stund får lavet listerne, så vil jeg tilføje dem på siden et eller andet sted, så jeg der kan strege projekterne ud efterhånden, som jeg får dem udført.

Lene

6 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Jeg elsker også lister. Og det ALLERBEDSTE ved lister er netop hver gang man kan stege et punkt på listen:-)

Lene sagde ...

Hi hi hvor er det sjovt...det er netop det, der er så fantatisk tilfredsstillende med lister! Det er skønt at kunne strege ud...støvsuget check, tørre bord af check osv

Når vi skal have gæster, laver jeg lister om maden, så jeg hele tiden har styr på, at jeg får lavet det hele, og ikke sidder ved bordet og tænker, "øv jeg glemte ærterne"

Mine børn synes, jeg er tosset hi hi

Lene

Oline Art sagde ...

Men det er du ikke. I så fald er jeg det også:-)

Lene sagde ...

Altid godt at være 2 om noget godt :-)
Lene

Anonym sagde ...

Det kunne værer det var en god ide til mig osse. Jeg synes jeg har en masse lister inde i hovet, men kan jo aldrig få streget dem ud. Jeg prøver , bare listen ikke bliver for lang. hilsen mig

Anonym sagde ...

hej Lene

kommer lige i tanke om en meget privat liste vi engang lavede ;-)

Jannie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...