tirsdag den 25. januar 2011

Jagten er gået ind

Jeg var en tur i Føtex en dag, og fandt noget skønt garn i orange og røde farver. Jeg kunne ikke andet end at købe et nøgle af hver farve. Det viste sig at være bambus-garn, - det er så dejlig blødt.

Jeg cirklede om de to nøgler garn i nogle dage, - overvejede hvad jeg skulle bruge dem til.

Efter mit indlæg om boligstil har jeg tænkt meget over det med farver i huset, og hvordan man får eller allerede har stil.

Vi har en brun lædersofa, som jeg har forsøgt at lægge en plaid henover, fordi jeg synes den er grim men god at sidde i. Men nu har jeg simpelthen bestemt mig til at hækle en plaid i de skønne farver!

Lade solen komme ind i stuen!

Så nu er jeg igang...


Jeg havde et nøgle gult bomuldsgarn, som jeg synes passer fint ind med den røde og den orange farve.

Det er egentligt et hovedløst projekt jeg har begivet mig ud i! Det skal nemlig være næsten 3 meter x 2 meter...sindsygt!



Du er måske så opmærksom, at du stadig tænker...."skrev hun ikke at hun havde købt 2 nøgler garn?"...jo det gjorde jeg nemlig. Og det var i Føtex, som kun får et vist parti hjem, og så måske aldrig det garn mere!!

Jeg har nu tømt vores egen Føtex for orange og rødt bambus-garn!

Så skal jeg på garn-jagt!

Jeg har talt med tekstil-afdelingen i Føtex, og en meget sød dame kunne fortælle mig, at tre butikker i omegnen burde have tilsammen 200 nøgler garn. Dog kunne hun ikke fortælle mig, hvilke farver det er.

Jeg mangler 15 røde og 16 orange nøgler. Det burde kunne lade sig gøre! Jeg tror på det....

Jagten starter idag kl. 16.30!!

Fortsættelse følger...

Lene

3 kommentarer:

ullab sagde ...

Hovedløst :o)) Det ville det være her hos mig - men jeg er sikker på at du nok skal få det færdigt. God jagt
KNUS

Lene sagde ...

Hovedløst er måske det rigtige ord :-)
Lene

Anonym sagde ...

Jeg er meget spændt på forsætelsen . nogle dejlige farver. hilsen mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...