onsdag den 4. januar 2012

Halsrør til drenge

Min yngste er nu så gammel, at elefanthuer er "pinlige", så hvis han tager hue på, er det en almindelig en, og er altså helt bar i halsen.

Derfor har jeg i julen, strikket... Ja, du læste rigtigt, strikket et halsrør til ham. Jeg kan nemlig godt strikke.

Jeg har bare strikket rib, 2 ret, 2 vrang, indtil han og jeg blev enige om, at røret var langt nok.

Det er ikke ynglingsbeklædningsstykket, men med lidt overtalelse tog han den på i skole i dag.



Og skidragt.....det var straks sværere at få ham til at tage på.




Lene

6 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Ja vi mødre ved jo ingenting ! Men han skal nok gøre den erfaring at den faktisk er rar at have under dragten når det blæser og er koldt derude.

Helle : sagde ...

Ja det er godt med noget varmt til halsen for tiden!

Randi B. Jensen sagde ...

Tak for en god ide - jeg går nemlig og funderer over et halstørklæde til Laura - jeg har en rest garn fra jeg hæklede butterfly-huen til hende, men er ikke sikker på, det er nok til et halstørklæde - så mon ikke sådan et rør tager mindre garn - det skal prøves :-)

sonja sagde ...

Sig til ham , at han ser flot ud , og de andre bliver "Grøn" af misundelse over de ikke har sådan et fint halsrør :-)

Anonym sagde ...

Jeg har været ude at cykle i dag - og jeg ville ha' givet min højre arm.... Nej okay - bare en femmer :-)... for sådan et halsrør...
Det må være mit næste projekt...
Det ser rigtig fint ud - og mon ikke han bliver glad for det? Det tror jeg...
KNUS
Ulla

Design À la Camara sagde ...

Der kommer et tidpkt. endda ret tidligt at drenge synes det er ENORMT pinligt med skidragt - argumentet er oftets at det er enormt besværligt at rende rundt og spille bold, og megaøv, når man skal slås dragten når man skal tisse.

Mn mor ved bedst - drenge synes noget andet :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...