fredag den 9. december 2011

Nissepige og halsrør

Igår fik jeg hæklet endnu et halsrør. Jeg fandt en nål nr. 6 nederst i min kurv, og "blomsterne", som faktisk skal ligne hjul, er meget pænere.

Det her er ikke til mig selv, men til....nej det kan jeg ikke fortælle ;-)


Jeg har været så snyde heldige at vinde endnu en give away hos En Kreativ Verden. Gitte havde udloddet den sødeste nisse i et kræmmerhus. Jeg er simpelthen så glad for, at hun blev min.


Og se lige hvor fin hun er uden sit kræmmerhus!


I dag står den på julefrokost på kontoret.

Det er en del år siden jeg har været til julefrokost sidst...der var lige en London rejse som var vigtigere et år og en influenza som nedlagde mig et andet år.

Men i år vil jeg med! Selvom jeg stadig har det skidt....godt med makeup på som skjuler de sorte rander under øjne..og frem med julefrokost tøjet....det går nok.

Lene

3 kommentarer:

sonja sagde ...

Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig dag . Knus fra mig :-)

GitteBlinkilde sagde ...

Hej lene.
Du er ikke den eneste som er snyde heldig :) Jeg har lige vundet en giveaway og er glad i maven. Jeg viser den senere på min blog.
Håber du får en god aften.

flet ogsjov sagde ...

Tillykke med nissepigen. Gitte lave bare sådan nogle søde finurlige ting !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...