mandag den 7. november 2011

Hvad to 7-årige drenge kan

Min søn og hans kammerat fik lov til at prøve at samle en skammel fra Ikea forleden dag.

De havde aldrig prøvet det før.

Og det var meget interessant at se på!


Kammeraten kastede sig straks ud i at samle, mens min søn kontrollerede, at de havde alle skruer mm, som vist i brugsanvisningen....præcis som jeg ville gøre!

Da de opdagede, at de havde vendt hele den ene side forkert, og skulle skrue alt fra hinanden igen, lagde kammeraten alt fra sig og ville spille playstation!

Min søn kiggede rådvild på mig og brugsanvisningen. Jeg tilbød at skille det ad, og skrue det rigtigt sammen. Det måtte jeg gerne.

Derefter overtog de igen, og voila....


en skammel.

Lene

3 kommentarer:

Julie sagde ...

De kan altså også være temmelig frustrerende med de vejledninger ;0)

Randi B. Jensen sagde ...

Det kan altså også være ret svært at samle møbler efter anvisninger :-)

sonja sagde ...

Så fik de prøvet det. godt sønnen så efter om det hele var der. Han er nu kvik , ham din søn gg. Knus og god dag til alle :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...