onsdag den 30. november 2011

En brandmand i "nødden"

Jeg fandt den flotteste brandmand på julemarked i Hørsholm.

Han stod der med ryggen til mig og gjorde sig lækker. Lod som om han ikke så mig...

Men jeg så ham med det samme og viste, at jeg ville have ham....koste hvad det ville!

Han har sprøjten fremme, altid klar......og hvilke tænder, flotte hvide....et smart overskæg..

Og han blev min!!!!

Min helt egen brandmajor.

For sølle 15 kr.

Ja ja...en nødde-knækker!!!!

Er han ikke fantastisk?

Sådan nogle nøddeknækkere kunne jeg tænke mig at samle på!! Jeg synes, de er så flotte.

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er i hvertfald anderledes :) :)
Hilsen Jannie

GitteBlinkilde sagde ...

Den kan jeg godt forstå at du måtte eje. Den er vild "sej" :)

sonja sagde ...

Han er bare så fin , godt du fandt ham, Knus :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...