mandag den 25. april 2011

Hverdagen kommer snigende

Idag kommer datteren og afleverer min elskede bil.

Hun har haft lånt den et par dage for at lette påskebesøgene for hendes selv, ældste sønnen og min eks.mand.

For et års tid siden købte min mand og jeg en kone-bil...en brugt hvid Polo.

Jeg elsker min lille bil!

Nu behøver vi ikke tænke på, om den anden skal bruge bilen.

Jeg kan sætte mig ind i min bil og køre, hvorhen jeg vil, når det passer mig!

Idag skal Jeg dog ikke ud og køre, - vasketøjet venter.
Og jeg vil finde alt mit overskud frem og sætte en zumba-dvd på.

Jeg kan mærke en tristhed komme snigende efter fyringen nu, hvor hverdagene er ved at vende tilbage, og det jo ikke bare er ferie, jeg har afholdt.

Motion skulle kunne gøre mig i lidt bedre humør. Det er et forsøg værd!

Lene

2 kommentarer:

Marlene sagde ...

Op med humøret søde, det skal nok komme, motion og sysler, det er altid godt for humøret.

Kram Marlene

Anonym sagde ...

Jeg tror jeg ved hvordan du har det, jeg kan sagtens genkalde mig den følelse... Til gengæld ved jeg også hvor meget mere glad jeg er i dag... og jeg tror og håber at du også når dertil. Selvfølgelig skal du lige fordøje det... men inden du får set dig om så er du i gang med et nyt job.
Du er kommet igennem de ting der er langt værre end det her...
Den der med motionen ville jeg nok liiige overveje en ekstra gang :o))
KNUS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...