onsdag den 27. april 2011

Høfeber

Pga høfeber orker jeg ingenting idag.

Det klør i mine øjne, gane, næse og ører. Mine øjne vil bare helst lukke sig.

Mine høfeber-piller kan ikke klare det, så jeg har ringet til lægen og skal have en indsprøjtning med binyrebarkhormon. Det får jeg som regel en gang om året...her hvor det hele springer ud! Den tager det hele, og livet bliver igen godt.

Men men men....jeg kan først få den i morgen!!!

Jeg kan hente medicinen på apoteket idag, men sygeplejersken har ikke tid til at stikke mig før imorgen kl. 12.40!!

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at være i min krop idag!

Dagens pollental

tirsdag den 26. april 2011
København
Birk962
Bynke-
El-
Elm0
Græs-
Hassel-
Alternaria-
Cladosporium-
For i morgen, onsdag d. 27. april 2011, ventes mange birkepollen, over 100.
 
Tallet er højt når det når over 100, - så 962 må anses som skyhøjt!

Jeg lukker døre og vinduer og går i hi til jeg har fået min indsprøjtning imorgen.

Lene

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Ved du godt, at du kan blive vaccinteret mod din allergi?

De er der mange, der ikke ved, så derfor ville jeg bare sige det.

mvh Rikke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...