fredag den 8. april 2011

Billeder af pigekjole

Jeg skylder da vist et billed af den sidste pigekjole, som min mor og jeg har lavet.

Det er den med bærestykket, jeg selv havde fundet på. Du finder opskriften på bærestykket her.

Min mor har syet broderi anglaise stof på bærestykket.



Den er lige som den første, blevet meget sød.

Nu venter vi med spænding på, om kjolerne bliver solgt, så damerne kan spare lidt flere penge op til en frokost på Nokken på Rungsted Havn.


 
I mellemtiden er den dame, som kan hækle i ældregruppen, blevet rask igen. Så nu trækker jeg mig fra ældrecentrets sy/strikke/hækle klub, og koncentrere mig igen om min plaid og endnu en brødkurv. Og venter tålmodigt på at jeg selv om 19 år kan deltage aktivt i sådan en klub.....

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du skal være så velkommen i vores hyggeklub. ha ha god dag til alle fra mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...