tirsdag den 1. februar 2011

Nutella-muffins

Vi skulle have rester til aftensmad, hvilket ikke er min livret!! Det smager jo godt nok, men det samme to dage i træk, - det er der jeg står af!

Så jeg måtte finde på lidt godt for at opveje for aftensmaden.

Jeg fandt en opskrift på nutella-muffins!

Midt i muffin'en ligger der en skefuld nutella, og ovenpå en creme af nutella og flødeost.

Jeg fandt opskriften i en bog om muffins, som jeg købte i Netto for noget tid siden.

Jeg har bagt muffin en gang før, og de blev bestemt ikke gode. Men det blev de her!

Jeg har set mange bloggere, som skriver madopskrifter af efter bøger og lægger dem ind på deres blog. Det er jeg ikke helt sikker på er lovligt! Tit har de en tvist på opskriften, og det kan godt være, at det lovliggører det.

Jeg har altså ikke lavet nogen tvist på opskriften, jeg fulgte den slavisk, så jeg undlader at gengive opskriften her. Men jeg har den i tilfælde af, at du vil have den!

Men et billed af mine muffins, - det skal du ikke snydes for!

Og ja...de smager lige så godt som de ser ud.

Foreløbig har jeg kun spist én.....

Lene

6 kommentarer:

ullab sagde ...

ØJJJ... hvor ser de lækre ud. Jeg kan næsten smage nutellaen bare ved at se billedet.
Jeg vil gerne be' om opskriften - jeg har nemlig et nutella-elskende barn,og så har jeg også et kæmpe glas nutella der snart skal bruges.
KNUS og ha' en dejlig dag

Anonym sagde ...

Hej . Det er lige sådan en jeg kunne spise til min eftermidags kaffe, En skam du bor så langt borte. Hilsen og god dag. mig

Anonym sagde ...

spiste du virkelig kun en` ??

Helle : sagde ...

mums de ser lækre ud ! og så kun en ! ;-) det kun jeg nok ikke nøjes med.

Lene sagde ...

Okay, Jeg må gå til bekendelse! På nuværende tidspunkt har Jeg spist 3!
Den ene var faktisk min morgenmad....
Lene

FruOlsen sagde ...

uhmmm... du må meget gerne sende opskriften til mig.. nido@sol.dk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...