mandag den 31. januar 2011

Min hyggestund

Jeg er så heldig, at begge mine sønner går på samme skole.

Den ene i 0. klasse, og den anden i 10. klasse. Så de tre gange om ugen, hvor de begge to møder kl. 8.15, følges de.

Så snart de er ude af døren, sætter jeg mig i min stol og hækler på min plaid i en halv time, inden jeg selv bliver nødt til at komme ud af døren og på job.

Den halve time er guld værd!

Hele huset er stille. Jeg får samlet tankerne, og nyder freden.

Efter den halve time er jeg klar til at tage mod dagens udfordringer på job.

Lene

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Ja du har ret, en halv time kan gøre utrolig meget og så med noget nørkle tøj i hænderne :-)

Anonym sagde ...

Hej . Det med at man har en halv time for sig selv , hvor man kan samle tankerne er guld hver. Alle skal have lov til at være alene en gang om dagen, og ikke bare når man skal på wc. gg hilsen mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...