søndag den 3. februar 2013

AOH - ikke en diagnose.

Pyha...så er jeg hjemme igen efter 4 timer med veninden i Rødovrehallen til håndarbejdsmesse.

Det var rigeligt tid til at komme rundt til alle boder, snakke, få ideer, kigge mm

Hold da op, jeg er træt i mit hoved.

Jeg bliver nødt til at notere alle de nye ideer ned, ellers glemmer jeg dem...nogen har jeg allerede glemt igen, tror jeg...måske...tja det ved jeg jo ikke. Glemt er glemt.

Jeg synes, jeg så velkendte ansigter, men ikke nogen jeg kunne sætte navn på...øv. Nogen som så mig?

Men det var en god messe...helt sikkert.

Jeg forelskede mig i den sorte Singer maskine til 2.500 kr. Mums, den var flot. Men desværre har jeg ikke 2.500 kr. for meget.

En dejlig dag...og skønt at være sammen med veninden.

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...