torsdag den 8. december 2011

Hæklet halsrør

Det er egentlig ikke mange af de ting jeg laver, som jeg selv beholder.

Men igår ville jeg være lidt god ved mig selv, når nu jeg var hjemme. Så jeg fandt noget garn frem, jeg har fået af min svigermor for lang tid siden.

Og hæklede mig et halsrør.

Jeg har set mange variationer af dem, men jeg faldt for det her mønster.


Men jeg havde ikke nogen nr. 6 nål, så jeg snuppede friskt en 9'er......

Jeg fandt opskriften her og jo jo, jeg kan godt se, at mine "blomster" ikke er så flotte og tætte som i opskriften.

Men pyt....

Når jeg kommer på højkant igen, må jeg ud og købe nogle flere hæklenåle. Og så kan jeg jo bare hækle et til i en anden farve.

Men jeg er ret godt tilfreds med resultatet.

Lene

3 kommentarer:

Pauseknappen sagde ...

Kære dig! :)
Hvor er det bare fint - og skøn farve!!
Tak for din søde hilsen! Jeg blev helt rørt! Endnu engang blev jeg bekræftet i, at Blogland er et dejligt og inspirerende sted at være, men samtidigt at det er den rigtige beslutning jeg har taget. Måske vender jeg tilbage - jeg ved det ikke..Men dukker jeg op med skæg og blå briller - så giver jeg lige et pip ;)
Men indtil da - Tak for denne gang :)
Hej fra Rikke.
Rikkes Tankestrejf.

sonja sagde ...

det ser flot ud , dejlig farve. kn. :-)

Boselade sagde ...

Den ser super skøn ud!
Og man burde have sådan en, her i det kedelige vejer ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...