fredag den 18. november 2011

Nu pakker jeg mit tøj og rejser....

Det er jo idag kl. 15.35, at jeg, yngste sønnen og datteren flyver til Paris, og tager videre derfra til Disneyland. Manden og ældste sønnen bliver hjemme og passer huset.

Men jeg har ikke pakket endnu!

Jeg hader hader hader at pakke!

Jeg kan ikke overskue det, med mindre alt mit tøj er rent og lagt sammen. Det kræver planlægning!

Da familien sidste år skulle til USA i 3 uger, opgav jeg helt og begyndte at græde! Seriøst, det er et problem for mig! Måske lider jeg af en eller anden sygdom!

Tænk hvis jeg glemmer noget vigtigt! Nej, jeg kan ikke bare købe noget dernede....jeg er temmelig stor, og kan ikke købe tøj i almindelige butikker. Tænk hvis jeg glemmer nogle af mine stomi-ting! Tænk, hvis jeg glemmer noget vigtigt til sønnen!

Igår aftes fik jeg dog lagt alt sønnens tøj sammen, fundet det han skal have med, og fik lagt resten på plads i skufferne!

Så begyndte jeg på mit eget......satte en vask over....og opgav!

Gik i stedet for op i mit krea-rum og lavede et kuffert mærke.....en utrolig vigtig detaile! Man må ALDRIG gå ned på kuffert mærker!


Gik i seng og pakker idag. Det er jeg jo ligesom tvunget til idag!!

Behøver jeg at skrive, at jeg elsker, når min kuffert kører op på båndet ud mod flyet, - ud af mine hænder.

Lene

3 kommentarer:

sonja sagde ...

jeg vil først ønske jer en rigtig god tur, nyd det . Det er det flotteste kuffert mærke jeg har set. Knus til alle osse dem der bliver hjemme. fra mig :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Hej Lene
Jeg håber, du har fået pakket.
Jeg får altid pakket i sidste minut, det er som om, jeg ikke kan få det til at fungere før, men så kører det også bare, for jeg har en seddel, hvor der står, hvor mange par trusser, T-shirt osv., vi skal have med - jeg har iøvrigt samme problem med, at jeg ikke kan købe tøj i alm. butikker :-(
Måske huskelisten er en ide, du kan bruge - jeg har den til at ligge på computeren og når vi har været afsted, så laver jeg rettelser eller skriver på, hvis der manglede noget - der står også, hvad vi skal bruge af praktiske ting, som kamera, paraply, kort, pas osv.. - vi har ofte været på kør selv ferie og det kræver jo nogle ting, hvor charterferien kræver nogle andre, så det er noteret - hvad der er nødvendigt hvor.
Min huskeseddel bruges af flere i familien :-)
Jeg håber, at I får en rigtig god tur og glæder mig til at se billeder fra et julepyntet Disneyland, hvor jeg iøvrigt aldrig selv har været.

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Jeg hader også at pakke og gør det som regel 1-2 timer før jeg skal afsted til mandens store irritation...men ja skriv en liste og tilret den for hver gang. Sikker på, at det vil tage noget af presset for dig. Og så vil jeg håbe I får en fantastisk tur :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...