lørdag den 28. maj 2011

Plantefarvernes marked

Idag vil jeg gå en tur over på den anden side af vejen til det her marked.

Jeg var derovre sidste år, og det var det mest utrolig ting udstillerne havde lavet!

Træskåle, keramik ting bla knapper, gummismykker og meget mere.

Jeg købte noget garn, som to damer selv havde stået og farvet. Utrolig som plantefarverne skiftede farve efterhånden, som de dyppede flere bundter garn i det...fra rød til svag lyserød.


Jeg købte de her 3 nøgler uldgarn sidste år,
men som du kan se, har jeg stadig ikke brugt garnet.
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal bruge det til.

Jeg synes, det var spændende at stå og se på. Min datter var knap så interesseret.

Så idag vil jeg gå en tur derover alene.....med mindre jeg kan lokke en eller anden med derover...

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder spændende - jeg er frisk imorgen.
KNUS
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...