søndag den 8. maj 2011

Min krop gør ondt..

Igår sprang jeg over med at skrive blog. Undskyld!
Jeg havde fredag aften været ude og hjælpe til ved et guldbryllup. 7 timer uden at sidde ned! Det er meget for en arbejdsløs hi hi
Gæsterne skulle selv sørge for at bære mad i, tallerkner ud mm, så jeg skulle "kun" hjælpe kokken og vaske op.
Det var hårdt! Rigtig hårdt!

46 gæster til 3 retter mad = 3 glas til hver + et velkomst-glas....ja, det var mange glas! Og selvfølgelig tallerkner og bestik. Men det var nemt i opvaskemaskinen....desværre var det ikke god til glas!

De sidste glas

Pyt jeg fik det klaret.

Men min krop var træt og øm hele lørdagen, øm er den sådan set stadig.

Min krop ville gerne være blevet liggende i min seng, men et varmt bad fik lidt liv i min krop!

Idag vil jeg gøre min første Give away færdig. Det bliver ikke en taske, - den vil pt ikke arbejde sammen med mig! Men en idé dukkede op i mit hoved...jeg skal bare lige finde en knap.....hvor var det nu jeg lagde dem....

Lene

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hej Lene!
Du er så undskyldt - når du siger så pænt undskyld:-)! Jeg var inde på din blog flere gange igår og kunne da heller ikke forstå "hvor du blev af" - nu har jeg forklaringen. Ja, jeg er da vist nærmest blevet "afhængig" af din blog skulle man tro - det må være ros til dig. Du skriver om din første give away - så må jeg da vist være selvskreven til at deltage som en af dine faste trofaste læsere - hvis jeg kan finde ud af det:-). Håber din ømhed snart fortager sig - husk "med smerte skal smerte fordrives" - og at du må få en dejlig og solbeskinnet Mors dag! Jeg nyder den selv herfra en solrig og varm terasse med en skyfri blå himmel over mig - hvad mere kan man ønske sig idag som MOR!
Heidi

Pia sagde ...

Og jeg er langt bagud med at læse, så jeg har slet ikke opdaget at du var væk :-)
Jeg har til gengæld serveret utroligt meget i min tid, hvor 7 timer var en meget kort arbejdsdag, men jeg ved godt hvordan fødderne KAN have det efter en lang aften og nat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...