onsdag den 11. maj 2011

Kontrol af min hørelse

Jeg har nu været 2 gange på Gentofte sygehus for at få kontrolleret min hørelse.

Den første undersøgelse viser, at jeg hører normalt, dog er der en tone jeg ikke kan høre på venstre øre. Jeg ved af gode grunde ikke hvilken lyd, - for jeg kan ikke høre den...

Igår var jeg til endnu en kontrol, fordi jeg hører en hyletone i højre øre.

De skulle kontrollere, om min hjerne registrerede lyde fra henholdvis højre og venstre øre lige hurtigt!

Så jeg fik små dimser klistret i ansigtet, som blev sat til en pc, og så skulle jeg ellers bare ligge stille på en briks med lyset slukket, så min hjerne blev påvirket så lidt som muligt.

Hmm ligge stille på en blød briks med hovedpude og tæppe over mig, - jeps jeg faldt vist i søvn, for lyset var godt nok skarpt, da hun tændte for det igen!

Nu får jeg svar på testen om 14 dage. Interessant.

Lene

1 kommentar:

Marlene sagde ...

Hej Lene.

Tak for din hjælp med min taske.

Hmm forstår ikke helt, men noget af det.

Der er nemlig også vist at der skal lynlås i, formoder det er for oven, men også svært at se af mønstret.

Har her til aften haft det med på strikkecafe og de kunne heller ikke løse det, selvom der også er piger som syr blandt dem.

Tror simpelthen der er fejl i mønster.

Kram Marlene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...